WINKELMANDJE ARTIKELEN

Ruilen/retourneren

Is het product toch niet helemaal naar wens? Jammer, maar dat kan gebeuren. Producten dienen binnen 14 dagen retour gestuurd te worden naar onderstaand adres:
Ruitershop Boxmeer t.a.v. Webshop
Rijkevoortseweg 2
5831TG Boxmeer

Het ruilen of retourneren van producten kan op 2 verschillende manieren.

1.Terugbrengen/ruilen in de winkel
Als u uw bestelde artikelen wilt terugbrengen of ruilen in onze winkel dient u de factuur van de bestelling en de desbetreffende producten mee te nemen.

2.Per post de artikelen ruilen/retourneren
Wanneer u de artikelen per post wilt ruilen of retourneren dient u het meegestuurde retourformulier volledig in te vullen en samen met de (kopie) factuur bij de bestelling te voegen. Op het retourformulier kunt u aangeven of u het product om wilt ruilen of dat u het aankoop bedrag terug wilt.

Verzendkosten worden niet vergoed, maar wij kunnen u wel helpen met het voordeliger retourneren. Wanneer u een bestelling bij ons heeft geplaatst heeft u van ons een aparte mail ontvangen met uw retourlabel (tip! Check ook de ongewenste mail!). In deze mail staat stap voor stap uitgelegd hoe u uw pakket retour stuurt. Daarnaast kunt u via de link in de mail uw retourlabel extra voordelig aanschaffen en uitprinten zodat u bij het PostNL punt niets meer hoeft te betalen.

De tarieven voor het retour sturen via ons retourportaal zijn als volgt:

  • Nederland
    € 5,85
  • België
    € 13,00
  • Duitsland
    € 13,00
  • Estland
    € 25,75
  • Finland
    € 20,50
  • Frankrijk
    € 14,00
  • Griekenland
    € 25,00
  • Ierland
    € 20,75
  • Italië
    € 24,25
  • Luxemburg
    € 13,25
  • Oostenrijk
    € 14,00
  • Slovenië
    € 20,25
  • Slowakije
    € 19,00
  • Spanje
    € 23,50
  • Tsjechië
    € 15,75

Garantie

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er in een product een fabricagefout of iets dergelijks zit en dat het ondanks onze zorgvuldige controle niet aan de kwaliteitseis voldoet. Is het product dat u heeft ontvangen kwalitatief niet in orde, kapot of onvolledig? Neem dan contact met ons op via webwinkel@ruitershopboxmeer.nl. .Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op met een passende oplossing. Een foto bijvoegen in de mail van het probleem helpt ons om het sneller en beter te kunnen beoordelen.

Customer service

Mocht er iets aan de hand zijn met uw order dan kunt u ten alle tijden een mail sturen naar webwinkel@ruitershopboxmeer.nl .of telefonisch contact opnemen via 0485-577016 tijdens onderstaande openingstijden:

  • Dinsdag
    9.30 – 12.30 en 13.30 – 18.00 uur
  • Woensdag
    9.30 – 12.30 en 13.30 – 18.00 uur
  • Donderdag
    9.30 – 12.30 en 13.30 – 18.00 uur
  • Vrijdag
    9.30 – 12.30 en 13.30 – 18.00 uur
  • Zaterdag
    9.30 – 17.00 uur

Wij streven ernaar om u zo snel en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Belangrijk bij het ruilen/retourneren:

  • Stuur altijd het ingevulde retourformulier mee met de (kopie) factuur. Zonder retourformulier en (kopie) factuur kunnen wij je retourzending niet in behandeling nemen.
  • Is het product onvolledig of beschadigd? Stuur dan eerst even een mail met foto naar webwinkel@ruitershopboxmeer.nl.
  • Wil je in plaats van een nieuw artikel je geld terug? Geen probleem! Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 5 dagen terug op je rekening.
  • De retourkosten zijn voor eigen rekening, wel bieden wij een extra voordelig tarief!
  • Wil je een artikel ruilen/retourneren omdat het niet naar wens is? Dan zijn de verzendkosten voor het retour sturen voor eigen rekening (wij bieden wel een extra voordelig tarief!). Wil je daarvoor in de plaats een andere kleur of maat ontvangen, dan sturen wij deze op onze kosten naar je toe.

Voorwaarden:

  • De artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt te zijn
  • Labels en/of informatiekaartjes moeten zoals geleverd nog aan het product zitten
  • Artikelen moeten in de aangeleverde verpakking zitten en dienen compleet teruggestuurd te worden
  • De artikelen dienen binnen 14 dagen retour gestuurd te worden
  • De retourzending moet voorzien zijn van het volledig ingevulde retourformulier en de (kopie) factuur
  • Verzendkosten worden niet vergoed; mits het gaat om garantie of foutieve levering Retour gestuurde producten dienen aan alle gestelde voorwaarden te voldoen.